Felleskurs

I dette kurset er det flere arbeidskrav, blant annet å presentere pensumlitteratur for medstudenter i to omganger à 20 minutter. Vi skal også utvikle et nettsted som inneholder vår individuelle plan for studiet, faglige refleksjoner og oppgaver og refleksjon over erfaring fra nettbaserte diskusjoner.

Oversikt over arbeidskrav for kurset

1. Deltakelse i nettbaserte diskusjoner (Facebook-gruppen: Felleskurs IKT-støttet læring 2016)
2. Utvikle et nettsted som inneholder:
a) individuell plan for masterstudiet
b) tilrettelagt struktur for presentasjon av faglige refleksjoner og oppgaver i studiet
c) refleksjoner over erfaringer fra arbeidskrav 1.
3. Muntlig presentasjon av pensumlitteratur for medstudenter. Omfang: ca. 20 minutter
      – Fredag 9. september. 
         Siemens, George. 2005 Connectivism: A learning theory for the digital age
      – Fredag 30. september. 
         Enjolras et al (2013) Liker - liker ikke. Sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet. 
4. Faglig tekst skrevet i gruppe (3-5 personer), relatert til emnets pensum. Tema vil bli oppgitt.
Gruppeinndeling fastsettes av emnets lærere. Omfang: 1500 ord +/- 10 %.


Refleksjon om deltakelse i nettbaserte diskusjoner

Her kommer min refleksjon.. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Bloggen

Bloggen er skrevet av Camilla som studerer master i IKT-støttet læring ved Høgskolen i Oslo og Aksershus.

Popular Posts

Instagram

© Pedagogikk og kaffe
All images and patterns by Snostorm